Blog 10: Home sweet home

15 november 2013 - Eindhoven, Nederland

Cycle for Light 2013 zit er op. De meesten van ons zijn dinsdag teruggekomen en alweer aan het werk. Noud en Heleen hebben er nog een paar dagen vakantie aan vastgeplakt evenals Margot en Lisa die nog een rondreis door Ethiopië maken. Wilco is zondag met zijn fiets vertrokken en blijft nog tot 2 januari weg.

Blog 10 - 2013 Ethiopie 1 205Wij kijken heel tevreden terug op onze trip. Naast het mooie bedrag dat we hebben binnengehaald, is Cycle for Light ook een onvergetelijke ervaring geworden.  Het was bijzonder om even deel uit te maken van het Afrikaanse leven. Vanuit een auto ben je meer toeschouwer maar juist op de fiets beleefde je veel intenser alles om je heen. De kuddes waarin je verzeild raakte, de walmende vrachtwagens waar je tussen manoeuvreerde maar ook de prachtige landschappen waardoor je reed. En vooral het contact dat we met de lokale bevolking hadden.

Wij waarderen nu weer extra ons schone landje waarin alles zo goed geregeld is.

Dank aan allen die deze blog gevolgd hebben. En natuurlijk ook aan alle sponsoren die ertoe bijdragen dat zo'n 300 gezinnen op het platteland voorzien kunnen worden van een solarsysteem.

Noud, Heleen, Mat, Margot, Lisa, Rob, Rosiet, Ans, Harry, Frans, Lion, Gijs, Wilco en Ingrid

Lees alles over Cycle for Light en hoe te sponsoren bij 'Profiel'

1. Hanny claes:
    16 november 2013
    GEWELDIG!!!!!!! Geniet van de rondreis!!!!
    En wel thuis!!!!!.Altijd beter weer dan hier!!!! Mistig!!
  2. Francis:
    16 november 2013
    Hoi Margot, een fantastische prestatie van jou en uiteraard van alle deelnemers aan deze tocht. Fantastisch! Geniet nog van je rondreis door Ethiopië.
  3. Elly:
    25 november 2013
    Hallo, Margot, ik hoop dat je hebt genoten van je rondreis, ik zie je straks misschien op het werk, het zit er allemaal al weer op, nu nog afkicken!