Het CFL2017 team stelt zich voor: Michiel

12 augustus 2017 - Eindhoven, Nederland

MichielIk ben Michiel, nog net geen 40 jaar oud en toen mijn oud-collega Noud me benaderde om mee te fietsen voor Cycle For Light hoefde ik daar eigenlijk niet lang over na te denken. Ik ben van huis uit altijd al bewust gemaakt van duurzaamheid , reizen is een van mijn grootste passies en daarnaast ben ik sinds 2012 actief als toerfietser. Ik wil me heel graag voor dit goede doel inzetten en dit alles gecombineerd met dat ik nog nooit in Ethiopië ben geweest, maakte de keuze voor mij eenvoudig.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als technisch applicatiebeheerder in mijn woonplaats Eindhoven en naast fietsen mag ik graag boksen, fitnessen, hardlopen en om dit alles te compenseren ben ik ook een groot speciaalbierliefhebber, bij voorkeur in combinatie met het kijken naar een goede voetbalwedstrijd of het luisteren naar goede muziek.

Veel groeten!

Michiel

Wil jij deze en de andere Cycle for Light deelnemers persoonlijk ontmoeten? Meldt je dan aan voor de Cycle for Light proloog op zaterdag 9 september in Best!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilco:
    14 augustus 2017
    Hey Michiel, verrassing jou hier te zien. Veel succes tijdens deze lustrum editie. En natuurlijk ook voor Margot, Noud en Victor.
  2. Marlon tielemans:
    15 augustus 2017
    Hoi Michiel,
    in Ethiopie lopen ze niet alleen hard maar kun je ook prachtig fietsen. Er is goed asfalt maar ook stoffige paden; allebei aan te raden. Bier hebben ze er ook. Een paar jaar terug zagen we zelfs dat zowel Heineken als Bavaria er hun brouwerij gebouwd hebben. Hun bier komt er onder een andere naam op de markt, maar daar smaakt het dus niet minder om! En dat alles om de duurzaamheid te stimuleren. Het gaat jou/ jullie zeker bevallen daar.
  3. Noud:
    16 augustus 2017
    Hoi Wilco, je bent - als oudgediende- toch zeker wel van de partij tijdens de proloog op 9 september!?

4. Noud:
    16 augustus 2017
    Hoi Marlon,

het lijkt wel of er zelf geweest bent! ;-)

Ben jij ook de 9de september van de partij, al is het maar om de nieuwe deelnemers moed in te spreken?
  5. Michiel:
    30 augustus 2017
    Hey Wilco! Leuk van je te horen!

En wat Noud al zegt: ben je ook van de partij de negende? Zou gezellig zijn :-)
  6. Corrie Barten:
    31 augustus 2017
    Hoi Michiel,
    Wat een goed doel om te gaan fietsen voor solar lampen. Heel veel succes voor jou en je team.
    Zonnige groet
  7. Wilco:
    6 september 2017
    Hoi Noud & Michiel,

Helaas zaterdag al andere plannen dus gaat niet lukken. Jammer, want ben wel benieuwd naar het bier!