Het CFL2017 team stelt zich voor: Margot

16 augustus 2017 - Den Bosch, Nederland

Dit jaar ga ik al voor de 3e keer mee naar MargotEthiopië om te fietsen voor wederom een mooi doel. Mijn betrokkenheid bij dit mooie land en de fijne mensen is nog onverminderd. Ik heb daar als meisje van 6 jaar oud een jaar gewoond en ben ook in 2012 en 2013 mee geweest met CfL.

Ik heb daar inmiddels natuurlijk wat mensen leren kennen en kan me steeds beter inleven in de leefomstandigheden ter plaatse. Daarom wil ik ook dit jaar weer proberen een structurele bijdrage te leveren aan het project Lighting Student Homes.

Ik ben benieuwd hoe het fietsen dit jaar gaat, want ik ben inmiddels weer 4 jaar ouder dan de vorige keer (en al 2 kleinkindjes rijker), nog een beetje banger om te vallen dan voorheen en de conditie op peil houden kost ook steeds meer moeite. Maar als 't even niet lukt, is er gelukkig altijd nog de bezemwagen.

Al jullie bijdrages en support, in welke vorm dan ook, worden zeer gewaardeerd!

Margotmargot2

Wil jij deze en de andere Cycle for Light deelnemers persoonlijk ontmoeten en tegelijk zelf een steentje bijdragen? Meldt je dan aan voor de Cycle for Light proloog op zaterdag 9 september in Best!

1. Mark:
    16 augustus 2017
    Zet hem op Margot. Ik weet zeker dat het jou gaat lukken. Ik wens je veel fietsplezier ook tijdens de voorbereidingen in het mooie Brabant en elders!