Dag 1: Valse start

1 november 2013 - Brussels, België

blog 1 - Dozen schuiven-001Om 18.00 uur zijn we op het vliegveld in Brussel en checken in met 11 fietsen. Dat leek gemakkelijker gezegd dan gedaan. Eerst werden de banden gecontroleerd op spanning, waardoor de zorgvuldig dichtgeplakte dozen weer open moesten. Daarna bleek dat we toch apart voor de fietsen moesten betalen. Jammer maar helaas.
Eindelijk gingen we door de douane. We hadden er zin in. Helaas bleek de vlucht een uur vertraagd. Maar blog 1 - En maar wachten-001ach, dat kan gebeuren. Toen er vervolgens weer drie keer een half uur bijkwam, kregen we al enige argwaan. Frans vrolijkte ons op met gitaarspel en mooie liedjes. Om 23.00 uur kregen we het bericht dat de vlucht was gecancelled. Dat betekende niet alleen dat we een dag later vertrokken, maar ook dat we onze bagage, en dus ook de fietsen, weer van de band moesten halen. We hebben gezellig gesleept met onze fietsen van hot naar her; in de lift, door draaideuren, richting Sheraton hotel, waar we als troost een hele luxe kamer hadden. Om 1.00 uur lagen we in bed.

Lees alles over Cycle for Light en hoe te sponsoren bij 'Profiel'

1. Hanny claes:
    5 november 2013
    Had het hele verhaal van mama (oma) Trudy al gehoord!!
  2. Annemiek:
    5 november 2013
    Pffff, zeker een valse start :-(