Een deelnemer stelt zich voor: Willian

29 augustus 2014 - Nuenen, Nederland

Beste lezer, mijn naam is Willian, 53 lentes jong en 28 jaar getrouwd met Gabriëlle. Met haar woon ik sinds 26 jaar met veel plezier in Nuenen. Daar zijn ook onze 3 kinderen (2 meiden en 1 jongen) geboren en getogen.

Ik ben zelfstandig ondernemer in het mooie vak van organisatieadvies bij SpartnerS. In mijn schaarse vrije tijd kan ik heel erg genieten van mijn gezin en ga ik graag fietsen, wandelen en skiën.

Ik heb me door het aanstekelijke enthousiasme van Joost en Noud laten verleiden om mee te doen aan deze sponsortocht op de fiets door Ethiopië.

Naast het goede doel (elektrisch licht brengen in de hutjes in Ethiopië als gezond alternatief voor petroleumlampen) vind ik het prachtig dat we met eigen ogen kunnen zien wat er met het sponsorgeld gebeurt. En zeker niet in de laatste plaats spreken de mogelijkheid het land en de inwoners écht te leren kennen en de sportieve uitdaging mij bijzonder aan.

Vanuit sponsor-perspectief niet onbelangrijk: de deelnemers betalen alle reis- en verblijfskosten zelf. De opbrengsten gaan geheel naar het goede doel.

Mocht je onze wederwaardigheden willen volgen, abonneer je dan op dit blog. Ik zou dat zeer op prijs stellen. Ik ga je natuurlijk ook vragen om een steentje bij te dragen voor dit mooie doel.

Willian

Groet en tot snel,

Willian Groenen

Lees hier hoe u kunt bijdragen aan een structureel zonniger toekomst voor de dorpsbewoners van Ethiopië.

1. Corrien:
    19 september 2014