Ethiopia here we come!

10 oktober 2014 - Brussels, België

Het was even passen en meten, maar alles en iedereen bevindt zich dan nu in 1 auto onderweg naar Brussels Airport. We reisen allerminst lichtgewicht maar wel compact. En zo voelen we ons ook, terwijl we aan het eerste stukje van de reis begonnen zijn. Een reis die vooral bestaat uit wachten: wachten op het vliegveld van Brussel, wachten in het vliegtuig, wachten in het vliegtuig op het vliegveld van Parijs, heel lang wachten in het vliegtuig tot 6:40 morgenvroeg. En op Bole Airport in Addis Ababa mogen we dan achtereenvolgend nog eens wachten op ons visum, de douane, de bagage en de bagagecontrole.
Gelukkig wacht ons daarna de beloning, want dan storten we ons in het fietsavontuur met onze Ethiopische vrienden van Solar Energy Foundation Ethiopia!

Groeten van Noud, Willian en Joost.

141010-02 reisverslag Ethiopia here we come141010-03 reisverslag Ethiopia here we come20141010_154055

Alle donaties zijn welkom!

1. Annemarie:
    10 oktober 2014
    Lieve broer en reisgenoten! Jullie geduld wordt op de proef gesteld met dat wachten. Haha! Ik wens jullie een onvergetelijke reis en veel succes. Zet 'm op en kom weer heelhuids thuis! Veel groeten van ons!
  2. Paulus:
    Hoi Willian Noud en Joost,

zet hem op daar in Ethiopie en doe Samson en andere ook voor mij bekende mensen daar de groeten !!

Succes !! Paulus
  3. Jolanda:
    10 oktober 2014
    Nou mannen, daar gaat ie dan. Zet 'm op! En terwijl jullie afreizen ga ik vanavond bij Heleen meedoen aan de Dorpskwis van Son dus zij heeft geen tijd om zich zorgen om jullie reis te maken vandaag. Veel succes en vooral ook plezier! Groeten van de zus van Joost
  4. Margot:
    BEN JALOERS !!!!!!!!
    Succes.
    Margot
  5. Mariet groenen:
    11 oktober 2014
    Hallo Willian, noud en Joost, hopelijk zijn jullie intussen gearriveerd. Ik wens jullie veel succes in Ethiopië. Kom gezond terug. Groetjes, mam
  6. Marlon tielemans:
    11 oktober 2014
    Ha mannen, ik ben benieuwd naar de eerste ethiopische foto's! Succes en plezier daar. O ja, natuurlijk gingen de muffins er in als.....koek!
  7. Noud:
    12 oktober 2014
    Bedankt voor alle succeswensen; ze hebben geholpen!
    Tot dusver gaat alles naar wens en zijn alle leden van het Nederlands-Ethiopisch Cycle for Light team zeer enthousiast.
  8. Simone:
    13 oktober 2014
    Hallo papa, en natuurlijk de reisgenootjes ook, heel veel succes en ik hoop dat jullie genieten van de reis.
    Groetjes Simone