Even voorstellen: Mat

8 oktober 2013 - Best, Nederland

Mijn belangrijkste inspiratie om mee te gaan naar Ethiopië reis is broer Noud. Toen ik vorig jaar zag hoeveel energie hij in deze tocht stak en met hoeveel enthousiasme hij terug kwam, dacht ik: dat wil ik ook meemaken. Vorig jaar is het er niet van gekomen, maar dit jaar kon ik geen nee zeggen.

Deze tocht is perfecte combinatie van een sportief avontuur en een mooie manier om geld bij elkaar krijgen voor het goede doel. Na de eerste trainingsrondjes door de Brabantse bossen met een "gewone" sportfiets, toch maar besloten een echte MTB te kopen. En ik kan je verzekeren: dat scheelt toch aanzienlijk, met name in het bochtenwerk.

Mijn grootste uitdaging in Ethiopië zal de temperatuur zijn, vrees ik. Ik ben niet zo van de warmte, ik zweet meer dan een Ethiopische karbouw en ik weet niet eens zeker dat ze die daar hebben.

In totaal zijn we trouwens met 4 broers, dus dit is meteen een oproep aan Pierre en Ric: Wie van jullie sluit er volgend jaar aan?
Mat
Mat

Wilt u ons financieel steunen? Kijk dan onder het menu 'Profiel'.

1. Bangali toure:
    10 oktober 2013
    nou, ik zit nou al te zweten, als ik dit lees, dus mij krijg je niet mee. mijn conditie is ook van een loden deur (of is dit geen nederlandse uitdrukking? maakt ook niet, hierbij is dit een nederl. uitdrukking.) maar: chapeau voor jullie! ik blijf jullie volgen!