Let the sun shine again!

24 juli 2014 - Addis Abeba, Ethiopië

In deze tijd waarin treurige verhalen het nieuws domineren, is het hoog tijd voor een dosis positiviteit als tegengeluid:

Cycle for Light 2014 krijgt steeds meer vorm!

Een greep uit de recente ontwikkelingen:

Er zijn/worden door de enthousiaste Nederlandse teamleden diverse plannen gesmeed voor evenementen die plaatsvinden vóór de fietstocht door het Ethiopische Hoogland van 13 t/m 18 oktober. Zodra daar meer details en data van bekend zijn, weten jullie het ook!

De fietstocht belooft met een afstand van 300 km, een groot deel onverhard en met een paar flinke klimmen, wederom een echte uitdaging te worden.

Route CfL 2014: van solar village Arso Amba naar solar valley Addis AbabaHoogteprofiel CfL 2014: van solar village Arso Amba naar solar valley Addis Ababa

Voor het solar village Arso Amba, het doel waaraan dit jaar de opbrengsten worden besteed, arriveren as we speak Solar Home Systems in Ethiopië!

Via de reisblog en facebook informeren we de komende tijd over:

- sponsorideeën en -acties; sluit je gerust aan of initieer een eigen actie...

...onder het kopje 'Profiel' kan je lezen hoe ons te sponsoren.

- details van het project solar village Arso Amba

- informatie over de Nederlandse en Ethiopische Cycle for Light 2014 Teamleden.

Let the sun shine again!

Logo Cycle for Light

Noud.

1. Harry Kessels:
    25 juli 2014
    Goede Berichten! Succes!
  2. Wilco:
    11 augustus 2014
    Route ziet er interessant uit. Deze keer de zware klim wel geasfalteerd, maar ook wat kleinere wegen die heel goed, maar ook heel slecht kunnen zijn. Avontuurlijk!
    Ik zie dat de teller loopt ook weer loopt, op naar de 100.000:)
    Veel succes!
  3. Noud:
    12 augustus 2014
    Harry en Wilco, dank je wel!

@Wilco: op naar de € 100.000,= dat is het makkelijke deel,
    de route is een grotere uitdaging. Vanaf iets voor Muke Turi is het echter weer bekend terrein voor de deelnemers van Cycle for Light 1 (2012). Al met al meer uitdaging dan vorig jaar...
    ....begint er nu niet iets te kriebelen bij jou?