Bang in het bos, bang om te vallen, BANG IN HET DONKER

12 september 2012 - Waalre, Nederland

• Af en toe als ik zo in mijn eentje door het bos cross, flitst het wel eens door mijn gedachten: wat als er nu een “enge” man met een grote hond op me afkomt?
  • Af en toe als ik de techniek op de fiets aan het oefenen ben, denk ik: wat als de bocht te scherp is en ik mijn evenwicht niet kan bewaren?
  • Af en toe als ik in het Limburgse land aan het fietsen ben en ik naar mijn idee keihard heuvel-af ga, panikeer ik: wat als ik te hard ga en niet op tijd kan stoppen?

Maar dat zijn allemaal situaties die ik zelf opzoek en die weer snel voorbij zijn. En relativeren helpt ook. Want in Ethiopië zijn vast ook kindjes die, net als vele kindjes hier, altijd bang zijn in het donker. ‘s-Avonds een klein lichtje aan, zonder gevaar voor brand en zonder de stank van petroleum, maakt dan een wereld van verschil.

Margot

Bang in het donker van Dobus

Ik ben bang in het donkerIn het licht van de suntransfer ST2
En ik bibber uit mijn vel
Ik ben bang in het donker
Doe het licht nu aan en snel
Ik ben bang in het donker
Omdat je geen steek meer ziet
Ik ben bang in het donker
Daarom zing ik nu een lied

1. Gerard te Voert:
    22 september 2012
    hallo Margot & Paulus,heel veel succes met dit mooie streven,maak er wat van en jullie moeten niet vergeten er ook van genieten natuurlijk.groet Gerrit & Door
  2. A.G.M.Heesakkers:
    23 september 2012
    Margot niet ziek worden daar,want dat vergt veel van je krachten en je bent dan een blok aan het been voor de andere.
    Dus blijf gezond en ziek het hier maar uit,wat overings geld voor de hele groep.
    Groeten en succes,
    A.G.M.
  3. Kim Hebing:
    24 september 2012
    Hoi Margot,

Dat is een mooie gedachte...een lichtje voor de kindjes! Zet hem op!
    Succes, groetjes Kim
  4. Margriet:
    2 oktober 2012
    Hey Margot,
    Het is al zover voor jullie! Sorry dat ik je niet meer gesproken hebben voor je vertrek......maar toch via deze weg HEEL VEEL SUC6 voor jou en je TEAM! TOI TOI.......
    Groeten van mij. ;-)
  5. Leonien:
    3 oktober 2012
    Lieve Margot en Paulus.
    Heel veel succes met jullie tocht en vooral jij Margot, knap wat je gaat doen!!!!! Ook voor de andere deelnemers heel veel succes.
    Het zal wel even wennen zijn hè, net even iets warmer dan in Nederland.
    Nou lieverds een groet van Leon en Ien.