Een deelnemer stelt zich voor: Joost.

24 augustus 2014 - Nuenen, Nederland

Ik ben Joost en ik ben net de magische leeftijd van 50 gepasseerd. Met mijn vrouw Irma en 3 zonen woon ik in Nuenen. Naast mijn baan bij Philips Lighting, tennis en fiets ik graag.

Heel toevallig kwam ik in contact met Noud die de reis al voor de 3e keer wilde organiseren. Ik was snel enthousiast: een duurzame project in Afrika met directe hulp aan kansarme mensen. Een mooi doel en prachtig vooruitzicht om naar toe te werken.

Dat er een flinke inspanning voor geleverd moet worden, vind ik extra uitdagend. Het doet mij goed iets voor anderen te kunnen doen door een stukje welvaart te delen. In Ethiopië kunnen we zelf aanschouwen dat de sponsoring een goede bestemming krijgt. Ik kijk ook uit naar het contact met de lokale bevolking en hoe zij met beperkte middelen hun leven inrichten.

De komende weken zijn we naast ons werk en fiets-training, druk in de weer met het organiseren van sponsoractiviteiten. Blijf ons vooral volgen om te zien wat we op touw zetten en voel je van harte welkom ons te steunen!Joost

Joost

Lees hier hoe u kunt bijdragen aan een structureel zonniger toekomst voor de dorpsbewoners van Ethiopië.