Even voorstellen: Margot

19 augustus 2013 - Waalre, Nederland

Wat een bofferd ben ik om 2x mee te kunnen doen aan de Cycle for Light!

De betrokkenheid en het enthousiasme van de mensen ter plaatse, de mooie financiële opbrengst van de CfL 2012 en wat daarmee gedaan wordt, waren voor mij meer dan voldoende redenen om dit jaar weer mee te doen.

Vorig jaar ruim € 12.000,- met 5 deelnemers bij elkaar gefietst -> nu met 10 deelnemers uit Nederland, gaan we dus minimaal voor het dubbele.

Het zal weer “afzien” worden (zie foto), maar dat mag de pret niet drukken. Support Margot van Gelderin welke vorm of mate dan ook wordt weer enorm gewaardeerd. Blijf ons en de resultaten dus volgen via deze site!

Margot

Wilt u ons financiëel steunen? Kijk dan onder het menu 'Profiel'.

1. Hanny claes:
    20 augustus 2013
    Ja,dat zal weer NIET meevallen!! Jij wordt net zo goed,ook elk jaar eendagje ouder!! Ha,ha! Als vanouds HEEL VEEL SUCCES!!
  2. Smets Marc:
    20 augustus 2013
    Veel succes op deze prachtige tocht en tevens fantastisch initiatief.
    Dit zou ik graag ook eens willen doen.
  3. Thieu Bakker:
    20 augustus 2013
    margot evenals vorig jaar ,veel succes en ook dit jaar is mijn bijdrage €50, mail mij hoe ik dit kan overmaken, thieu
  4. Noud:
    21 augustus 2013
    Marc, ik zou zeggen: volg ons via deze blog, dan maak je ook een beetje deel uit van Cycle for Light! En, wie weet.... ...volgend jaar?
  5. Dick van der Lely:
    22 augustus 2013
    Hallo Margot, wij wenssen je weer veel succes en wij doneren weer hetzelfde bedrag. Als Paulus mee fietst, dus het hele stuk, doneren wij het dubbele !!! Train ze Paulus !!
  6. Wilco:
    25 augustus 2013
    Marc, is dit een aanmelding voor CFL 2014?
  7. Gerard te Voert:
    25 augustus 2013
    hallo Margot. Tof dat je ook dit jaar weer mee gaat ,evenals vorig jaar doneren wij weer een zelfde bedrag .Heel veel succes en maak er weer iets moois van.
  8. Lisa:
    26 augustus 2013