Even voorstellen: Rosiet

27 september 2013 - Casteren, Nederland

Tijdens een kerstbijeenkomst op het werk, maakte ik afgelopen jaar voor het eerst Rosiet van Doormalenkennis met Cycle for Light.
Initiatiefnemer Noud stond - tussen allerlei lekkere hapjes - met een Cycle for Light-stand, van waarachter hij met veel enthousiasme vertelde over dit sympathieke initiatief.

Collega Ingrid en ik waren vrijwel direct "om" en ondanks het feit dat wij niet zo'n stoere mountainebikers zijn dan de andere deelnemers van de Cycle for Light sponsorfietstocht, gaan wij zeker ons steentje bijdragen om de bewoners van het platteland in de Ethiopische dorpen een prettigere leefomgeving te geven. Met het ingezamelde geld kunnen er zonne-energiesystemen geplaatst worden op de hutten.

Momenteel ben ik dan ook bezig om geld te genereren voor dit goede doel. Onlangs heb ik meegedaan aan een garageverkoop en samen met een vriendin heb ik ansichtkaarten gemaakt en deze worden verkocht in ons dorp. Verder is er op dinsdag 8 oktober een sponsordiner bij het Summa College in Eindhoven. Studenten van Summa Horeca zullen de gasten een fijne avond gaan bezorgen.

Tijdens de reis zal ik foto's maken en zullen we onze volgers op de reisblog en Facebook regelmatig informeren over de ontwikkelingen en alles wat we meemaken. En als het nodig is stap ik zeker ook op de fiets.
Vandaag heb ik mijn vaccinaties gehad. De reis en het avontuur komen nu echt dichtbij.

Ik kan amper wachten!!

Rosiet

Wilt u ons financiëel steunen? Kijk dan onder het menu 'Profiel'.

1. Liesbeth:
    27 september 2013
    Hey Rosiet, wat is je haar snel gegroeid! Ik wens je alvast veel succes voor het goede doel en een mooie reis!