met huiden naar de markt

6 oktober 2012 - Lemi, Ethiopië

Deze foto werd gemaakt op 6 oktober 2012 in Lemi, Ethiopië met een Olympus SP-810UZ.

1. Marlies en John:
    7 oktober 2012
    Mooie foto's waarmee je een goed beeld krijgt van de omstandigheden waarin gefietst wordt. Belangstelling van de lokale mensen is natuurlijk erg leuk en inspirerend. Sterkte bij de voortgang Margot.
    Marlies en John
  2. Marlies:
    7 oktober 2012
    Margot, Geweldig hoe je daar tussen de mannen je vrouwtje staat!!!!
    Powergirl!
  3. Betty en Niels:
    7 oktober 2012
    Ziet er erg spannend en spectaculair uit! Goed om te horen dat het de eerste officiële rit allemaal goed verlopen is!
    Hopelijk gaat het de komende dagen ook allemaal volgens plan en kunnen jullie vol trots op het eindpunt aankomen!
    Heel veel succes allemaal de komende dagen.

Groetjes,
    Niels & Betty

P.S. Tom, wij hebben vandaag met 5-3 van Gestel gewonnen, eerste helft ging het goed, maar tweede helft hebben we het ons onnodig moeilijk gemaakt. Komende week moeten wij tegen jullie spelen, maar jij zult hier niet bij zijn neem ik aan...