Lustrumeditie Cycle for Light in de startblokken!

19 maart 2017 - Son en Breugel, Nederland

Ben jij –of weet je- iemand die nog op zoek is naar een vakantiebestemming en zin heeft in een uniek sportief avontuur?

Reserveer dan 6 tot en met 17 oktober 2017 op de kalender en meld je aan als (potentiële) deelnemer van Cycle for Light 2017, de spectaculaire sponsorfietstocht in Ethiopië!

Het doel van Cycle for Light is om via de onvergetelijke sponsortocht door het Ethiopische hoogland (6 etappes van gemiddeld 50 km), en de daaraan voorafgaande acties, donaties te werven voor het goede werk van onze lokale zusterstichting.
In oktober gaan vanuit Nederland 5 tot 10 fietsers mee. Het fietsteam zal aangevuld worden met een aantal Ethiopiërs, die een relatie hebben met het werk van onze zusterstichting in Ethiopië*
De totale opbrengst van deze 5e (!) editie van Cycle for Light 2017 zal ten goede komen aan het project “Lighting Student hope”, waarbij licht op zonne-energie het mogelijk maakt voor studenten na 18:00u bij goed licht te studeren.

Wil je eerst meer informatie?

Bel of mail me dan gerust. In april/mei zullen er ook een aantal informatiebijeenkomsten worden georganiseerd.

Groetjes,

Noud Heuvelmans

Solar Energy Foundation Netherlands
[email protected]
06 20248740

*Kijk voor alle informatie over (het werk van) de stichting op www.solar-energy-foundation.org of www.facebook.com/cycleforlight  en over de voorgaande edities van Cycle for Light op http://cycleforlight.reislogger.nl.

1. Marlon tielemans:
    20 maart 2017
    He Noud, goed dat de sponsor-fietstrip, na een korte rustpauze, weer opgepikt wordt! Ik blijf graag op de hoogte van de ontwikkelingen.
  2. Noud:
    20 maart 2017
    Jazeker Marlon, en ik heb er weer heel veel zin in!