Nog maar 2 weken te gaan; we zijn er klaar voor!

24 september 2017 - Addis Abeba, Ethiopië

Met nog maar 2 weken voor de start van Cycle for Light bij de Solelo school in Ataye, is de kern van de Ethiopische deelnemers er al helemaal klaar voor (van links naar rechts):

Samson Tsegaye, sinds 2008 country director van Solar Energy Foundation Ethiopia, lokale organisator Cycle for Light, fietst nu voor de 5e keer mee

Anteneh Samson, zoon van Samson, vaste deelnemer van Cycle for Light, verzorgde de foto/video-verslaglegging van edities 2 t/m 4, fietst nu voor de 5e keer mee

Wonde Rema, solar engineer, opgeleid door / werkt voor de Solar Energy Foundation, fietst nu voor de 4e keer mee

Bewketu Teshome, solar engineer, opgeleid door / gewerkt voor Solar Energy Foundation, heeft nu een eigen bedrijfje in zonne-energie, fietst nu voor de 4e keer mee

Abnet Jemal, sinds de oprichting van de Solar Energy Foundation afwisselend fulltime/parttime betrokken als P.R. - man, gaat nu voor het eerst op de fiets mee

SamsonKidusWondeBewketuAbnet

Met de aanvulling van nog een tiental (!) enthousiaste Ethiopische vrienden op de fiets, hebben we dit jaar weer een flinke fietsclub bij elkaar.

Namens de Nederlandse deelnemers kan ik melden dat ook wij er heel veel zin in hebben!

Noud

Blijf vooral onze avonturen de komende weken volgen, ook tijdens ons 10-daags verblijf (vanaf 7 oktober) in Ethiopië.

En weet dat nog steeds elke donatie meer dan welkom is!

1. Joost van Laarhoven:
    24 september 2017
    veel succes en plezier samen!